– Radiomarkedet ser lysere ut enn på lenge og økt aktivitet med flere radiokanaler gjør at vi nå må ansette flere selgere, sier kommersiell direktør Hilde Skomsvold i Bauer Media, som i denne omgang får tre nye medarbeidere i salgsavdelingen.

Dato: 11/01/2019 Publisert av Bauer Media


 

Bauer Media styrker salgsavdelingen med tre nyansatte. De nyansatte er Anette Fjellvang , Veronica Marmont Olsen og Marius Abrahamsen.

 

– De er unge og ambisiøse selgere med erfaring fra blant annet retailbransjen. Jeg er sikker på at de vil tilføre oss ny kunnskap og være en god ressurs for våre kunder, sier Skomsvold.

 

– Fremtiden er stemmestyrt og etter at smarthøyttalere kom tror jeg at vi så vidt har sett starten på hva som vil skje i fremtiden. Jeg ser veldig frem til å få jobbe med kanalene til Bauer Media, sier Veronica Marmont Olsen.

 

Marius Abrahamsen mener salg innenfor lyd blir viktigere og viktigere.

– Jeg har jobbet med salg de siste syv årene, samtidig har jeg hatt lyd og musikk som hobby. Det å få kombinere dette er ikke mindre enn en liten drøm som går i oppfyllelse. Med den utviklingen lyd er igjennom blir ikke dette noe annet enn helt rått, sier han.

 

Anette Fjellvang trekker fram at det er en spennende tid for radio, samt at smarthøyttalere, stemmestyring og podcaster er med på å sette økt fokus på lyd.

 

Hilde Skomsvold sier de tre vil komplimentere Bauer Medias salgsavdeling på en svært god måte for kundene og at tilbudene til reklamekjøpene aldri har vært bedre ivaretatt i det norske markedet for lyd på radio, podcaster og smarthøytalere.

 

På bildet fra venstre : Veronica Marmont Olsen, Marius Abrahamsen og Anette Fjellvang