Igland Garasjen

Igland Garasjer lager konkurranse sammen med Geir Schau og Morgenklubben. Radiospotter, digitale flater og redaksjonell forankring ble kjørt i 8 uker.

 

Igland Garasjen består av tre av Norge største garasjeleverandører; Igland Garasjen, Norges Garasjen og Grimstad Garasjen. Disse er nå er samlet under et og samme felles merkenavn. Kunden ønsket å få fokus på Igland Garasjen, som er det nye felles merkenavnet. Gjennom redaksjonell forankring ønsket de å dele ut en garasje i regi av Geir Schau i Morgenklubben og på denne måten komme i kontakt med potensielle kunder.

Det var en massiv påmelding, både via SMS og registrering på radionorge.com. Lytterne kunne huke av dersom de ønsket et godt tilbud fra Igland Garasjen – noe over halvparten gjorde. Igland Garasjen er i dag i dialog med flere potensielle garasje-kjøpere. Den kommersielle spotten (uke 11,13 og 15) ga alle Radio Norge lyttere ekstra gode tilbud ved bruk av «Radio Norge» som kodeord i «garasjekalkulatoren». Dette har ført til flere leads og tilbudsforespørsler. På denne måten har vi gjort radio målbart for kunden.

TINE TOBIASSEN

Strategisk kundesjef (i permisjon)

+47 414 53 037 tine.tobiassen@bauermedia.no