Den tradisjonelle, lineær radioens store styrke som annonsemedium ligger i bred dekning og høy frekvens. For bransjer som henvender seg ofte, til hele befolkningen, er radio en naturlig mediekanal, for eksempel for dagligvarebransjen. Digitalradio og podkast gir nå helt nye segmenteringsmuligheter på lydannonsering.

Dato: 09/09/2020 Publisert av Bauer Media

 

Nøkkelen til suksess ligger i å hjelpe annonsørene med å nå de riktige målgruppene til riktig tid. Jeg ser frem til å ta ansvar for denne viktige satsingen for Bauer Media, sier Hilde Skomsvold, ny Head of digital sales i Bauer Media.

 

Bauer Media har over lengre tid utviklet sin portefølje innen podkast og digitalradio. I følge administrerende direktør Jim Receveur satser Bauer Media friskt i Norge.

 

Fra å være et tradisjonelt radioselskap er Bauer Media nå først og fremst et audioselskap med kringkastet radio, en stadig økende portefølje av ettertraktede podkaster og et sterkt fokus og økende satsing på digital lyd, sier Receveur.

 

Opprettelsen av den nye stillingen Head of digital sales understreker hvor viktig digital lyd blir fremover.

 

Som mediehus kan vi nå dekke de fleste kommunikasjonsbehov annonsører har, være seg dekning, målgruppekjøp eller påvirkning gjennom influensere, sier Skomsvold.

 

– Er du mediekjøper enten i byrå eller hos annonsør og ønsker å vite med om våre digitale annonsemuligheter oppfordrer jeg til å ta kontakt med meg, avslutter Skomsvold.

 

Ønsker du mer informasjon, ta kontakt med Head of Digital Sales Hilde Skomsvold.