Hver eneste uke lytter 1,75 millioner mennesker til våre kanaler over hele Norge.
Radio har lav break-drop. Kun 10% skifter kanal når reklamen kommer.
Om morgenen, på vei til og fra jobb eller skole, gjennom arbeidsdagen, trening eller på kvelden.
Når du kjøper radioreklame kan du effektivt påvirke våre 1,7 mill ukentlige lyttere med ditt budskap. Ønsker du å bygge/forsterke merkevaren eller ønsker du flere kunder så er radio et raskt og effektivt medie.
Lydannonsering i podkast passer for deg som søker høy oppmerksomhet og høyt engasjement til ditt budskap i en ung og urban målgruppe.
Som sponsor av et radioprogram bygger du raskt top of mind for ditt brand samtidig som du har muligheten til å knytte brandet ditt til det programinnholdet som er nærmest din målgruppe.
Ønsker du å skape engasjement til produktet ditt kan en konkurranse som setter fokus på produktets egenskaper være løsningen og her er mulighetene mange.
En unik egenskap med radio er at vi snakker live til flere hundre tusen mennesker hver dag samtidig som det er lett for oss å være tilstede der ting skjer. Gjennom dette kan vi også gjøre lokale evenementer til en nasjonal happening.
RadioPlay er en web- og streamingportal som samler Bauer Media AS sine radiostasjoner i Norge og legger disse tilgjengelig i en oversiktlig nettside og mobilapplikasjon – for å gjøre det lettere for deg å finne radioinnhold du liker.
En smeltende isblokk, live-streamet og promotert på Radio Norge var det som skulle til for å skape blest rundt åpningen av to nye Icelandbutikker i Oslo.
Se caseFor tredje år på rad har Landkreditt Bank vært hovedsponsor av skirennet Radio Norges «Hallingspretten».
Se caseBåtmessen Sjøen For Alle, som fant sted på Lillestrøm 14.-18. mars 2018, ønsket mer oppmerksomhet og fokus på den kommende messen for å skape trafikk og besøkende til årets messe.
Se case