I overkant av 1,7 millioner
lyttere hver uke

Hver eneste uke lytter i overkant av 1,7 millioner mennesker til våre kanaler over hele Norge.

9 av 10
følger oss gjennom reklamepausen

Radio har lav break-drop. Kun 10% skifter kanal når reklamen kommer.

Radio følger lytteren
hele døgnet

Om morgenen, på vei til og fra jobb eller skole, gjennom arbeidsdagen, trening eller på kvelden.

Bauer Medias Lyttere

Våre produkter

Radiospot

Når du kjøper radioreklame kan du effektivt påvirke våre 1,7 mill ukentlige lyttere med ditt budskap. Ønsker du å bygge/forsterke merkevaren eller ønsker du flere kunder så er radio et raskt og effektivt medie.

Les Mer SE KOMPLETT PRISLISTE

Sponsorat

Som sponsor av et radioprogram bygger du raskt top of mind for ditt brand samtidig som du har muligheten til å knytte brandet ditt til det programinnholdet som er nærmest din målgruppe.

Les Mer

Konkurranser og features

Ønsker du å skape engasjement til produktet ditt kan en konkurranse som setter fokus på produktets egenskaper være løsningen og her er mulighetene mange.

Les Mer

Digital

RadioPlay er en web- og streamingportal som samler Bauer Media AS sine radiostasjoner i Norge og legger disse tilgjengelig i en oversiktlig nettside og mobilapplikasjon – for å gjøre det lettere for deg å finne radioinnhold du liker.

Les Mer

Event

En unik egenskap med radio er at vi snakker live til flere hundre tusen mennesker hver dag samtidig som det er lett for oss å være tilstede der ting skjer. Gjennom dette kan vi også gjøre lokale evenementer til en nasjonal happening.

Les Mer

Cases

Landkreditt Bank og Radio Norge gir folk sunt bankvett

For tredje år på rad har Landkreditt Bank vært hovedsponsor av skirennet Radio Norges «Hallingspretten».

Se case

Radio Norge trekker besøkende til båtmessen Sjøen for Alle

Båtmessen Sjøen For Alle, som fant sted på Lillestrøm 14.-18. mars 2018, ønsket mer oppmerksomhet og fokus på den kommende messen for å skape trafikk og besøkende til årets messe. 

Se case

Stå opp for Norge under OL med RiksTV og Morgenklubben

Under vinter-OL 2018 ønsket RiksTV å kommunisere at deres RiksPakke gjør det enkelt å se OL – uansett hvor man er og til alle døgnets tider.

Se case

NOEN AV VÅRE KUNDER